Alla inlägg den 4 november 2009

Av Victoria - 4 november 2009 08:35

Igår flängde vi runt  jag och Nicke, vi var i töva och hämtade Nickes färska kryddor som han haft planterat där som ser helt förskräckligt ut att ha här hemma eftersom de är i en bautastor kruka.., var förbi hos några kompisar på kaffe sen släppte Nicke av mig på stan där jag sprang runt på varje affär och letade en jacka vilket inte var lätt...:( 

 Jag har lagt undan två som jag ska fundera på till idag, vill inte vänta för länge med att köpa för då tar alla bra slut.

Jag hittade en everst som var fin men lite hård... och en vanlig svart på H&M så  vi får se vilken det blir... helst skulle jag vilja ha en Fjällräven men de kostar "bara" 3000 kronor..


Ikväl ska vi till Katarina och Mira och äta tacos vilket ska bli himlans mysigt.

Wirva skrutten sov ända till väckarklockan ringde 06.45 så jag känner mig utsövd idag för första gången på länge.


Nu ska jag tvätta klart den eviga tvätten och sen sticka ner på stan en sväng och lösa mitt problem (jackan).


Kram och trevlig onsdag Kyss




Ovido - Quiz & Flashcards