Alla inlägg den 25 november 2009

Av Victoria - 25 november 2009 12:26

Eftersom alla bloggare i stockholm verkar gå till denna Bobby och klippa sig så ska inte jag va sämre..

Jag tror bestämt jag ska testa  dessa..  


Nån som gjort det ? 


Idag kokade Nicke havregrynsgröt till lunch åt oss och jag försökte verkligen att äta men det är sååååå äckligt tycker jag..tyvärr.

Blev en Nutrilett bars istället..


puss!


Av Victoria - 25 november 2009 09:56

Idag vakande jag med en grym huvudvärk.. mådde till och med lite illa av den.

Men jag tog några värktabletter och har legat på spikmattan så nu känns den bättre bara att hoppas att den ej kommer tillbaka.


Idag ska Nicke äntligen fixa klart kökssoffan, han är och hämtar en såg nu så det blir bra eftersom vi just nu har väldigt rörigt i köket..


Wirvlan ska jag hämta kl. ett idag och då ska vi hem till en klasskompis och baka pepparkakor vilket ska bli mysigt.

Jag har inte börjat alls med julpyntnigen som jag tänkte utan det blir morgondagens pyssel, jag jobbar inatt och kommer ju hem tidigt på förmiddan, ska jag vara helt ärlig så känner jag ingen lust alls att göra det men den kanske kommer när jag väl börjar..


Kram på er och ha en bra onsdag!! Kyss




Ovido - Quiz & Flashcards