Alla inlägg den 27 november 2009

Av Victoria - 27 november 2009 11:17

Gud så skönt.. Nu är jag ledig igen!

Jag har ju jobbat natt vilket inte är mitt favorit arbetspass precis men nu är det helg och mys.

Igår julpyntade jag hela dan, bytte gariner och så sen var vi iväg och köpte belysning till balkongen något Wirva velat ha i flera år men jag har varit lite för snål att köpa det så här vid jul.. 

vi hittade såna här låtsas grangrejejer med belysning och det fanns en med vita lampor som jag tyckte vi skulle köpa men då hittade Wirva en med olika färger vilken hon tyckte var så vacker så den fick det bli även om jag hellre hade köpt den enfärgade men nu är ju julen mer för henne än för mig

Jag ska knäppa ett kort sen och visa er.


Nu ska jag och göra mig vacker.



Kram kram!!  


Ovido - Quiz & Flashcards