Alla inlägg den 3 november 2009

Av Victoria - 3 november 2009 09:29

jag är så less på vara förkyld nu... denna förkylning har nu hållt på i ca tre veckor och idag känner jag mig lite sämre igen  Skrikandes.


Igår jobbade jag iallafall för första gången på ett tag och idag är jag ledig igen..

Jag och Nicke ska strax åka till handelshuset där jag ska kolla efter en vinterjacka sen ska jag på stan och lämna tillbaka jackan jag köpte i umeå.


Jag har ju haft ont i ryggen i några dagar coh igår googlade jag på stretchövningar för ryggen som jag gjorde och idag känns det mycket bättre så nu ar jag bestämt att jag ska försöka stretcha den varje dag, jag har mest ont mellan skulderbalden och hittade en ganska bra övning till det.

  


Nu ska jag sminka mig lite.


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards