Alla inlägg den 1 november 2009

Av Victoria - 1 november 2009 15:57

Min dator har varit så himla seg i helgen så därför har jag ej bloggat ngt, Nicke rensade den idag så nu mår den bättre som tur är Skrattande.


Vår helg har varit jätte bra.

I fredags var vi på Minnes lunden och tände ett ljus för pappa, wirva skrev  så fint på det  - Du gjorde mig så glad kram Wirva. Gulligt va?


I lördags var det dax för marknaden i bergeforsen med barnkläder och jag fyndade lite där som vanligt ..  bla lite Hello kitty kläder som ju verkligen uppskattas i detta hem (av Wirva alltså inte Nicke hehe)

Sen på kvällen var vi bjudna till viforsen på Halloween fest,  Vendela fyllde 6 år.

    

En söt liten häxa hade vi med oss.


Idag har vi varit på alnö hos farfar och ketty där vi blev bjudna på en mycket smaskig paj.


Tyvärr har jag jätte ont i ryggen.. tror det beror på att jag somnade i soffan häromnatten... och inga Ipren har vi som brukar hjälpa när jag får ont alvedon hjälper inte så mycket.


Nu ska jag slänga Wirvlan i ett bad.


Ciao!




Ovido - Quiz & Flashcards