Alla inlägg den 18 november 2009

Av Victoria - 18 november 2009 09:31

Usch jag har så himla ont i huvudet idag..  och jag har ingen värktablett med mig här på jobbet så jag får hoppas nån (några) kaffe koppar hjälper.


Idag ska vi ju iväg och bubbla med jobbet    och då vill jag ju inte ha huvudvärk..


igår kväll kom jag på en smart grej..(hehe) Nicke gillar inte morgonpromenaden så himla mycket  så jag frågade honom om jag tog den idag om han kunde skjutsa mig till jobbet då, bra byte för min del tycker jag och faktiskt var det lite skönt men en morgonpromenad oxå.


Wirva pirwa var lite nervös inför sprutan idag men jag tror det kommer gå bra när det väl är dax bara att hoppas att hon ej blir sjuk av den, när hon var bebis och fick sina vaccinationssprutor så fick hon alltid feber..


Nu sk jag uppdatera mig på lite bloggar.


kramis!!


( Wirva vaknade 03.20 och ville kliva upp men somnade otroligt nog om efter ett tag så det tar sig med hennes sömn (kanske) ..


Ovido - Quiz & Flashcards