Alla inlägg den 29 november 2009

Av Victoria - 29 november 2009 20:31

Oj vad glad Wirva var efter Nalle konserten där hon fick träffa Bolibompa Markus,

  

hon fick även sjunga i en mikrofon när han gick runt i publiken..pirrigt men kul.

Jag är glad att vi gick dit !!


Sen träffade vi mamma, Emma,Rickard och Elina och gick på julskyltningen (med alla andra)       


tomten var oxå där såklart..     


Sen gick vi till resturang Victoria (ruskigt fint namn på en resturang)

och mumsade i oss mat.

Jag åt min favvis Black and White

  

Wirva åt glass så hon började frysa.

  

  Tack mammis!  

En mycket mysig dag.


Nu ska jag sega i soffan och invänta morgondagen då det är dax för julens första julbord (på södra berget)

Sen blir det nyttig mat resten av veckan....


puss!!




Av Victoria - 29 november 2009 08:37

Wirva sov ända till halvåtta så det  känns nästan som vi har försovit oss


Vi har ett fullspäckat schema idag, först klockan ett ska vi på Nalle konsert    i statshuset där det skulle va nån från bolibompa med så Wirva längtar och sen ska vi på julskytningen och träffa tomten och sen avslutar vi kvällen men middag på resturang.. mys pys hela dan!!


Första ljuset har vi tänt nu till frukost oxå, riktigt mysigt.. och faktist börjar jag få lite lite julkänsla i kroppen 



Kram kram!!!




Ovido - Quiz & Flashcards