Alla inlägg under augusti 2009

Av Victoria - 3 augusti 2009 21:20

Jag tävlar om den här fina!

Jag vill gärna vinna den så håll tummarna.

Tävla du oxå vetja!

http://shoppingandfashion.se/vinn-den-perfekta-bloggdatorn-fran-acer/#comment-94064

Av Victoria - 3 augusti 2009 20:42

Vädret har varit underbart idag!!

Vi hade det mycket mysigt på badet!!

 Mums!


Det blev bestämt att Vendela skulle sova hos oss så nu ligger det i Wirvas rum och försöker somna till en film... hoppas det somnar ;)


Tjejerna har mumsat i sig marängswiss ikväll men jag tog ingen.....än iallafall... he he.


 Nä nu ska jag se 2 och ½ män.




Av Victoria - 3 augusti 2009 10:10

Nu har jag min sista semster vecka och den börjar bra måste jag säga :)

Strålande sol har vi här idag så vi går såklart och badar, Naila,vendela och Wilma ska med.


Mitt nyttiga liv går väll sådär.. ;) 

Jag börjar stenhårt från måndag då jag även börjar jobba.


Nu ska jag se om lillskruttan ska äta  lite frukt innan vi går.


Kram och trevlig måndag på er alla!!

Av Victoria - 2 augusti 2009 20:44

Jag har jätte jätte ont i min mage.. blää..

Vilket jag tror det beror på att jag åt på tok för mycket middag som vi blev bjudna på hos Nickes kusin och hans tjej, grillat, stripes och bea sås... min favvismat.


Vi var även till birsta en sväng på dan men min papperskorg fanns inte hemma i rött så då struntade jag i det... får åka tillbaka nån annan dag och det har jag ju inget emot precis :)

Inte Wirva heller som älskar att vara i bollhavet där.


Nu ska vi se nån film och sega.


Kram !




Av Victoria - 2 augusti 2009 10:56

Igår var vi ute på alnö hela dan och hälsade på Nickes pappa och hans sambo.. vi blev även bjuden på smaskig middag där.


Idag är det inte nåt vidare väder så vi (jag) har pratat om en tur till birsta.. vi får se hur det blir och isåfall lämnar jag in Wirva i bollhavet så hon får leka av sig lite , jag måste köpa en ny papperskorg till köket eftersom Wirva har fått den rosa ffrån köket till sitt rum vilket hon verkar tycka är roligast med omöbelringen ..att ha en egen papperskorg, ha ha.

Jag har sett en röd lite mindre plåthink papperskorg som jag vill ha.


Nu vill Wirva spela lite och jag ska duscha.

kram kram!!




Av Victoria - 1 augusti 2009 10:06

Igår när Wirva fick veta att det var morfars födelsedag så ville hon absolut fira det..så vi köpte en

Och hade lite fest när katarina kom och hämtade Mira.

Wirva och mira hade även en show för oss igen. en liten prinsessa och en häxa :)


Vi var även till Minnes lunden en sväng när Nicke kom hem med lyktan och sjöng för honom, för oss här hemma blir allt så naturligt när vi pratar om pappa/morfar eftersom Wirva prata om honom ganska ofta och vinkar till honom när vi är ute och så. .. känns skönt att det är så.


Sen på kvällen hade vi movienight jag och Nicke och jag somnade i soffan i konstig ställning vilket känns i nacken idag.


Nu ska jag duscha  och gära mig vacker inför denna dag :))

Ovido - Quiz & Flashcards