Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Victoria - 30 augusti 2009 11:29

Jag skulle  visa en massa bilder från gårdagen men jag har glömt kamera sladden hemma.. är på jobbet nu.

Visar bilderna senare istället.


Igår efter Eddies mysiga kalas åkte vi raka vägen till alnö eftersom min svärfar fyllde år och där bjöds det på grillat och blåbärstårta...så det blev en riktig kalasdag :)


Idag är bjudna till min svärmor på grillat så den här helgen har jag inte behövt laga mycket mat hemma...riktigt skönt faktist.

 Imorgon är jag ledig och det ska bli så grymt skönt.. ..

jag ska bara pyssla på hemma har jag tänkt det behövs verkligen städas och tvättas. 


Idag kommer äntligen Emmis hem igen och vi är sååå glada för det!!!

Jag ar verkligen saknat henne massor!!

Wirva har oxå längtat!

Ovido - Quiz & Flashcards