Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Victoria - 12 augusti 2009 09:06

Jag har inte haft tid nu på morgonen :)

Nyss när jag lämnade Wirva på fritids gick det inte lika bra som sist..hon ville följa med mig  igen.. men jag tror och hoppas det beror på att Emily inte hade kommit ännu.


Vi har mammas katt här och han är riktigt billig idag.. han har bitit mig i tårna och försökt busa sen halv fem imorse.. gäässsppp..


Idag är det Lindas födelsedag.... grattis puss kommer här

 och här.


Nä nu ska jag göra lite nytta.

Idag ska vi bort på middag vilket ska bli trevligt! Våra gulliga grannar ska bjuda på hemlagad palt! Mums!!

Jag tror jag ska baka en rabarberpaj och ta med till efterrätt... fast jag får ju bara äta lite efter som jag försöker äta nyttigt förstås..


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards