Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Victoria - 17 augusti 2009 21:04

Att jag nu är ledig igen ..:)  till och med nästa onsdag. 

JAG ÄR SÅ GLAD!!!!


Vi tänkte nog hyra en stuga i norfällsviken onsdag till torsdag.. hoppas  bara att det blir fint väder som yr.nu säger.


Ikväll har jag och Johanna varit på Ikea och bytt garderoben och shoppat lite.. mysigt var det.

Nu får jag bara hoppas att den blir ihopbyggd snabbt oxå..  så jag kan flytta in alla ? mina kläder.


Nu ska jag plocka undan lite här hemma..

Wirva har en kompis som kommer halv tio så jag har städat hennes rum oxå.. även om det kanske är dumt eftersom de lär stöka ner det på engång men ett nystädat rum är ju mer inbjudande att leka i förstås.

Kram kram!

Av Victoria - 17 augusti 2009 09:50

Igår efter mitt jobb åkte vi på Ikea och köpte min garderob och vardagsrumsborden ( Två) sen åt vi på mc donlads vilket inte var så bra förstås men men..

När vi var hemma igen och hade släpat (Nicke förstås ;) upp  alla grejer upptäckte jag att vi har köpt fel garderob.. väldigt irriterande måste jag säga så nu måste vi åka och byta den... som tur var hittade jag kvittot iallfall som man annars burkar lyckas slarva bort när man behöver det.


Idag då.. jag jobbar igen men troligast är jag ledig resten av veckan sen.. jag har pratat med min chef om det så hon ska återkomma under dan, Nicke har ju semster den här veckan så vi tänkte kanske åka till norrfälls viken några dagar.
Tyvärr vaknade jag idag med ont i halsen idag så jag hoppas jag inte blir sjuk nu om jag ska vara ledig ..  ..


Nicke och Wirva är i svampskogen så kanske  det finns en massa kantareller hemma sen!!

Då blir middan idag älgfärsbiffar och kantarellsås.. mumsigt  och ganska nyttigt va?   om man inte har så mycket smör i förstås...


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards