Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Victoria - 5 augusti 2009 22:01

Förmiddan idag ägnades åt att städa och sen efter det åkte vi på stan med  svärmor/farmor och köpte en present till lilla Alma som är Wirvas tremänning? kallas så va?? (Nickes kusins dotter)  och Wirva gjorde slut på alla sina pengar på leksaksaffären, hon köpte ett smyckeskrin fyllt med pyssel... ..


Sen åkte vi till birsta med mamma/mormor och köpte present till Lindis som kommer hem på fredag och jag är grymt nöjd med min present, jag tror hon kommer bli glad ;)


Wirva sa nåt så gulligt ikväll.. jag brukar ofta säga till henne på kvällen att hon får väcka mig när som helst om det är nåt och ikväll sa hon till mig .. mamma du får väcka mig när som helst om du vill även på natten.. gullungen !!


Nä nu ska jag kolla läget på alla bloggar :))


Ovido - Quiz & Flashcards