Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Victoria - 6 augusti 2009 22:05

Vår dag idag då...

Först var vi på badet som vanligt om det är fint väder :)

Men vi gjorde även något som Wirva längtat efter i flera veckor... vi var på besök på fritids där hon ska börja på måndag och jag tror verkligen hon kommer trivas där.. och jag känner  att jag kommer känna mig trygg att lämna henne där.

 


Hela tiden när vi har varit hemma idag så har Wirva haft sin stora docka med  på allt..egen lunch skulle hon ha ;)

Gulligt men även lite jobbigt tycker jag.... Wirva tyckte iallafall det var superkul.


Nää nu ska jag förflytta mig till soffan.


Kramillikram!!!




Av Victoria - 6 augusti 2009 09:26

Jag har skickat in en bild på Wirva till sundsvalls tidnings sommartävling där man ska fånga ögonblicket


och idag var bilden med i tidningen, kul!!   (sidan 14)

Wirva blev väldigt stolt såklart!

Nu är det bara att hoppas att vi vinner kameran oxå ;))


Idag är det fin väder här hos oss så vi går och badar.

Ha en bra dag allihopa!! 

Ovido - Quiz & Flashcards