Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Victoria - 28 augusti 2009 21:18

Jag tror jag måste erkänna att jag är lite lätt beroende av min dator :)

Igår beslutade jag mig för att lämna datorn hemma när jag åkte på jobbet och kom på mig själv med att sitta och fundera på vad som hänt på alla bloggar, haha.


Imorse efter att jag jobbat (sovit) natten så hade vi APT och fick  information om svininfluensan så nu är man ännu mer orolig... jag ska iallafall vaccinera mig har jag bestämt hoppas bara jag inte får den innan vaccinet kommer.


Sen åkte jag på stan en sväng och skulle kolla efter några kläder till mig.. kom hem med ett par jeans med gummiband nertill (skitsnygga) och en tröja till Wirva...ovanligt va?!


 Ikväll har vi passat grannbarnen som är hur söta som helst men väldigt aktiva vilket vi inte är vana... men det gick jättebra så det kommer vi göra igen så att deras föräldrar får gå ut på resturang nån dag.


Kram på er alla och trevlig helg! Själv jobbar jag hela helgen.


Ovido - Quiz & Flashcards