Alla inlägg under juli 2009

Av Victoria - 24 juli 2009 22:57

Vi har haft en sån mysig kväll med Linda och Emma, vi åt på en mycket god middag på resturang greken på hörnet... jag åt grekiska biffar med zatsiki..mycket mycket gott var det.


Nu är vi hemma hos Emma och hon håller just nu att plocka mammas bryn vilket tar ett bra tag, haha.. så jag passar på att skriva här ;))


Imorgon blir det stan och junibacken vilket Wirva inte vet ännu.. hon kommer bli superglad!!


 Kram kram!!


Förästen så har vi inte regn är utan jätte fint väder!!


Av Victoria - 24 juli 2009 09:18

 Idag åker vi alltså vilket ska bli såååå kul!!!

Jag vet dock inte vad jag ska packa för ngt.. jag är ganska duktig på packa på tok för mycket och det är ju lite dumt eftersom jag får bära det själv ;))


Jag har köpt åksjuketabletter till mig och Wirva (vi åker x2000) och när vi pratade om det sa Wirva men mamma jag äter ju bara sylt istället... ha ha  .... jag brukar ju gömma tabletten i sylt..


Nä nu ska jag packa lite och göra mig vacker!


Av Victoria - 23 juli 2009 11:57

Nu är jag less på att ha sånt här väder på min semester :(


Imorgon åker vi till stockholm och då hoppas jag vädergudarna är lite schysst för jag vill inte gå på grönan i regnställ....


Inatt har vi varit barnfria, Wirva sov hos mormor.. tyvärr var jag tvungen att ställa klockan eftersom jag hade tvätttid på fm.. så typiskt.


Nä nu ska här grejas=städa :(


Kram kram <3


Av Victoria - 21 juli 2009 21:34

Idag har vi varit på drakborgen jag, Wirva, mamma, Roy och Nicole och vi var ju inte precis själva att komma på den iden... efter två timmar var vi helt knäckta.

Tänk att jobba på ett sånt ställe.. den ljudnivån som är där kan inte vara bra alls.


Nu ikväll har vi varit i Töva vilket var jättelänge sen, var mysig att träffa dem igen ;))

Och tur hade vi oxå för med oss hem hade vi två påsar med kläder till Wirva.. hon hade jättesvårt nu innan läggdax att bestämma vad hon ska ha på sig imorgon.


Nä nu ska jag äta lite popcorn!







Av Victoria - 20 juli 2009 23:10

Vet att vissa av er gillar bilder så här kommer några på min sötnos från helgen.

 Den gick fort... jag vågade inte åka..

Linbanan på lilla Norrbyskär.. jag åkte oxå..  wirva var lite nervös om den skulle hålla.. hihi.. för mig alltså.


På lilla norrbyskär finns det ett flertal små lekstugor där barnen kan leka.. Wirvas favoritstuga är skolan där vi lekte flera ggr.


 En värre linbana som jag inte fattar att hon vågade åka.


Idag har det regnat och regnat här men vi har haft en bra dag ändå!!  Imorse var Wirva hos våra gulliga grannar en stund och sen när jag kom dit blev vi bjudna på smaskig hemlagad äppelkräm och kladdkaka, mumsigt var det!!

Sen var vi på stan en sväng där jag köpte en ny ansiktskräm som jag blivit rekomenderad.. Loreral anti wrinkle ..hehe.

Jag lär nog bli grymt snygg ;)


Nu ska jag kolla om tjejerna har somnat, Wirva har till sin stora glädje Nicole (min minsta kusin) här inatt.

Kramlillikram!!





Av Victoria - 19 juli 2009 21:37

Nu är vi hemma igen.... iallafall för några dagar.

Jag har världens huvudvärk men hoppas den snart försvinner eftersom jag proppat i mig Ipren... jag tycker den värktabletten är mycket bättre än alvedon..


jag ska visa mer bilder från helgen imorgon.. jag orkar lixom inte nu.


På vår hemresa idag hände det något kul.. när vi var på Max i ö-vik träffade vi min kusin Anna som jag inte träffat på jätte jätte länge ;;) KUL!!!

På tal om Anna så knäppte jag ett kort av ett kort när vi var i risliden där vi var unga och snygga ....

Emma                    Anna                                        Jag


Kolla in min schyssta snelugg.. haha. 


Nä nu ska jag softa lite i soffan eller först ska jag kolla lite bloggar förstås.


Kramis!!

Av Victoria - 18 juli 2009 22:15

Vädret är kanon och vi har det supermysigt!

Idag har vi varit på lilla norrbyskär  och lekt och cyklat runt här på ön plus att vi har ätit en massa gott ;;)

Nu ikväll så var jag Nicke Leif och Wirva och fiskade. He he... storfiskarn.


Wirva fick upp den största fisken så hon var mäkta stolt.och lite rädd..


Nu ska jag gå och lägga mig för jag är supertrött.

Kram och go natt!

Av Victoria - 17 juli 2009 14:37

Jag hoppas jag har internet där så jag kan blogga annars blir det på måndag igen.

Idag  på förmiddan har vi haft ännu en härlig dag på badet med goda vänner!! Så himla mysigt!

Nu ska jag bara se om Wirva behöver kissa och invänta att nicke blir Klar sen åker vi bilen är packad och klar.


Kram och trevlig helg på er alla !!



Ovido - Quiz & Flashcards