Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Victoria - 29 juli 2009 19:58

Wirva fick ett par skor igår av Mira ...ett par blinkskor som hon alltid velat ha...jag tycker att de är lite för stora ;) men Wirva hon tycker att de sitter perfekt, hi hi.


Idag hade vi ännu en härlig dag på badet med trevliga vänner

 söt Hjalmar var där med sin familj ochSara

Noomi ( som mest frös idag)


 Wirvan och jag :)

 Wirva har blivit jätte duktig på att simma under vattnet vilket hon gör hela tiden.

 macka glass måste man ha!!


Jag har även tvättat massor med kläder och sängkläder  idag, bokade tvättid både  imorse och nu på eftermiddan... men nu är allt rent !!

Är bara det råkiga att plocka in i garederoberna kvar.


Nu ska jag kolla på byggslaget.... eller läsa min bok.


Kramis!!




Av Victoria - 29 juli 2009 08:52

Jag fattar inte hur jag ska kunna börja jobba om två veckor.. jag och Wirva är nuförtiden riktiga segisar på morgonen.. och jag är såååå trött om jag måste kliva upp före nio ;)

Semster  kanske det kallas att man blir så avslappnad..


Idag hade jag tänkt möblera om på wirvas rum men eftersom det är sol så blir det badet istället vilket ska bli skoj.

Jag ska vara duktig och ta med mig salllad till lunch, jag började mitt lite nyttigare liv igår (igen) och faktist så längtar jag tills jag och grannen ska börja träna ... det är ju så härligt när man har kommit in det.


Nä nu ska jag och min tvätthjälp gå ner itvättstugan ( jag orkade inte igår)

Wirva tycker det är jätte kul att hjälpa mig med tvätten.(än så länge... lär ju inte va så när hon är 14, he he )


Hoppas ni andra får en underbar onsdag!!

Ovido - Quiz & Flashcards