Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Victoria - 9 juli 2009 19:26

Det känns helt sjukt att jag ska vara ledig  fyra veckor....ska bli så himla skönt!!

Men vädret får gärna bli bättre... idag spöregnar det så det var 

INTE kul att köra hem med moppen från jobbet.


Wirva är hemma igen nu och hon har längtat så himla mycket efter mig.. hade  vaknat och gråtit för att hon längtade så.. lillstumpisen.

Hon hade med en fin blomma till mig som hon plockat i trädgården.


Nu ikväll var vi till birsta en snabbis för Nicke skulle köpa ett grafikkort till datorn , jag och wirva sprang lite på rean.. jag hittade inget men hon hittade en fin baddräkt... sen drog vi till ica maxi (han skulle köpa ett tvspel) men då satt jag och Wirva kvar i bilen och roade oss med att leka framför kameran

kolla Wirvas tunga....


Nu ska jag packa lite inför vår resa till Risliden.


Just det jag ja Nicke köpte den här oxå, jag hoppas verkligen den funkar!!

Emma det kanske är ngt du kan köpa till Rickard oxå ;)


Kram på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards