Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Victoria - 27 juli 2009 19:37

Nu är vi hemma igen men det var inte så kul att kliva innanför dörren...  det var  inte precis lika fint här hemma idag som när vi åkte.. . men jag tänker inte städa upp efter dem. (Kevin plus två kompisar och Nicke)


Idag innan vi åkte med tåget så träffade vi Liza vilket var trevligt som vanligt och hon är så fin i sin mage :) 


På tåget satt Wirva på Internet och jag och mamma läste våra böcker.. lugnt och skönt ända tills batteriet tog slut.


 koncentrerad ;;)


hörlurarna hon har på sig köpte jag innan vi åkte så hon skulle kunna lyssna på cd freestyle men på ditresan funkade de inte ...var jätte dåligt ljud men idag upptäckte jag att det fanns en volym knapp även på dem.. hehe, ibland är man inte så smart.


Wirvan somnade sju i soffan helt slut efter helgen.. sötnosen min.


Nä nu ska jag sega i min sköna soffa!!!


Ovido - Quiz & Flashcards