Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Victoria - 8 juli 2009 22:05

Nu är vi hemma igen.

Nickes kusin och hans sambo följde med på resturangen som  inte hade nån super god mat men vi hade trevligt iallafall.


Vi hade tänkt gå på bio efter men det blev så tokigt med tiden så vi hyrde en film istället och åkte hem till dem och mumsade godis och tittade på den ;)

 Vi pratade om att man borde bjuda varann på vanlig vardags middag lite då och då.. jag tror faktiskt man kan uppskatta det mer ibland och det behöver ju inte vara så speciellt heller...


Wirvisen har längtat massor efter mig idag och ville att vi skulle hämta henne... lillstumpan...

Men  det gick bättre nu ikväll när jag pratade med farmor som tur är.


Imorgon jobbar jag sista dan innan semstern... jihaaaa!!!!!


Nu ska jag fixa kläder till imorgon så jag kan sova nån minut längre.

Kram och go natt!!




Av Victoria - 8 juli 2009 10:35

Det är lugnt här på mitt jobb idag... finn inte så mycket att göra och vädret är skumt så i kan inte gå ut heller.


Men jag har ju min dator att roa mig med och en bok jag köpte häromdan ...den roar väll inte precis utan snarare berör. Den handlar om en flicka som blir utnyttjad av sin pappa.


Wirva ska sova hos farmor inatt så jag och Nicke ska faktist gå på resturang och äta  så då slipper jag fixa middag idag vilket känns skönt... det är såå svårt att komma på denna middag varje dag och nu under sommaren blir det ju lunch oxå .....


Nä nu ska jag faktist jobba lite.


kramis!!


Ovido - Quiz & Flashcards