Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Victoria - 1 juli 2009 21:22

Det blev ett kvällsdopp i östjärn vilket var mycket härligt!!

 


Mysigt att leka i sanden en stund tyckte Wirva.


Nu ska vi slötitta på Armageddon.


Kram och Go natt!!


Emma vi längtar efter att få träffa dig på lördag ( och presenterna hehe)


Av Victoria - 1 juli 2009 18:25

Vi har så mysiga dagar jag och Wirva i finvädret!!

Vi njuter!!!!!


Jag börjar få ångest inför min jobb period som börjar på fredag.... jag vill vara ledig!

 Men nästa torsdag då är det dax för semester för mig oxå,

jag har ju ändå tur som jobbar som jag gör och är ledig mycket.


Nu ska jag rensa jordgubbar som vi ska smaska i oss och sen ska vi kanske  åka på ett kvällsdopp nånstans...om vi orkar.


Det bästa jag har!!!





Ovido - Quiz & Flashcards