Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Victoria - 11 juli 2009 19:26

Vi har det bara bra, idag har vi varit runt på flera ställen bla i norsjö där det hade ett jätte litet varuhus och där fyndade vi massor ;)  jag köpte eller rättare sagt jag fick av mamma en jätte fin mysdress. (tack sötmamma)

Sen har vi även hunnit med ett vildmarksmuseum och varit och lyssnat på ca 100 stycken som spelade dragspel.


Tyvärr är jag lite trött idag för jag låg och läste min bok till kl. två och sex vaknade Wirvan..gääspp..


Imorgon är det mammas födelsedag och då ska vi först fira henne lite hör och sen åka vidare till Granö där vi sover till på måndag och det ska bli kul att träffa alla där oxå.

Hoppas vädret är fint så vi kan ta ett dopp på campingen.


Jag har knäppt en massa fina kort som jag ska visa sen för den som är intresserad ;;)


Nu ska vi mumsa jordgubbar och grädde så jag måste rusa.

kramis !!



Ovido - Quiz & Flashcards