Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Victoria - 14 juli 2009 23:23

Här kommer lite bilder iallafall.. Lite blyg först men det gick fort över.

Stövlar och pyjamas :=)


 finast!!


Vildmarksmuseum med massa djur vilket var intressant att se.


Morbror Peter ::))  Hihihi


Jag har inte frågat alla ännu om jag får lägga ut dem på bloggen så därför blev det inte fler bilder idag.


Vi ha ju varit på drakborgen idag (svettigt ,puhhh) och nu ikväll var  vi hässjö en sväng  och där drack jag Baielys ,mums!!

Jag gillar inte alkohol så jätte mycket men just det är sååååå gott!! 


Kram och go natt!!!!



Av Victoria - 14 juli 2009 12:28

bilder kommer ikväll, vi sov länger idag så jag hinner inte :)

Nu ska vi på drakborgen med grannarna och trängas med alla andra.


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards