Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Victoria - 16 juli 2009 19:55

Här kommer en bild på mamma och vår söta Daggan som vi åkte förbi hos på vägen hem.


Hon är så söt !!

Wirva fick 200 kronor som hon har visat för alla hon träffat :)



Av Victoria - 16 juli 2009 19:44

Idag har vi utnyttjat dagen till max!

Först badet mellan tio och tolv och sen  klockan ett var det dax att fira söta Mira som nu är 6 år.


Katarina hade fixat ett så himla fint kalas.


Sen efter kalaset följde Emily med oss hem.

Stolta över sina tatueringar ;;)


Nu slappar vi bara.. jag tror jag ska lägga mig på spikmattan ett tag faktist.


Imorgon åker vi till Norrbyskär så jag borde packa lite oxå....eller oxå gör jag det imorgon.


kramis!!

Av Victoria - 16 juli 2009 09:19

Kattisa jag lägger ut en bild på daggan sen, hon är lika söt som vanligt.

(har bilderna på andra datorn) 

Jag och Wirva har blivit riktiga sjusovare.... idag ställde jag klockan på halvåtta men klev inte upp förrän vi halv nio och Wirva sover till åtta varje dag och tittar sen på bolibompa ett bra tag... känns så lyxigt att bara ta det lugnt på morgonen!!


Idag ska vi på kalas kl. ett men innan det ska vi träffa Noomi och Sara en sväng vilket var jätte länge sen, wirva ska få gå till dem själv och tror jag och jag kommer efter.. hon tycker det är himla spännande och känner sig stor då.


Hoppas ni andra får en mysig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards