Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Victoria - 4 juli 2009 13:23

Nu jobbar jag och vi har varit på en promenad och plockat blommor..skönt att komma ut lite.

Wirva har roligt idag för jag pratade precis med Nicke och då hörde jag henne skratta massor bakgrunden, de är med Nickes kompis och hans dotter och hittar på massa skoj. 


Hon var så söt (igen) igår, vi var och handlade på förmiddan och då frågade jag henne om hon ville köpa sitt lördagsgodis redan då,,  JAA sa hon såklart....

 sen på kvällen när hon och Nicke kom hem och hon tog fram godiset sa han men det är väll inte lördag idag.....

pappa vet du mamma tvingade mig att köpa godis, hahahaha!!


Ikväll har vi familjemiddag hos mamma vilket ska bli trevligt.. Linda skulle oxå komma förbi en sväng.

Mamma har en jätte jätte varm lägenhet så idag ringde jag clas ohlsson och la undan två fläktar som hon skulle gå och köpa så vi lär inte svettes ihjäl som man annars brukar kunna göra där.


Kram på er alla som läser min blogg!!!

Ovido - Quiz & Flashcards