Alla inlägg under april 2009

Av Victoria - 19 april 2009 11:35

Idag blåser det inte så mycket här, Wirva är på söndagskolan nu men efter den ska vi vara ute tänkte jag, det finns en lekpark brevid mamma som vi ska gå till , jag ska försöka få med mamma ut oxå  =) 

jag ska även passa på att gosa lite med baileys  som växer så det knackar.. han är inte nån liten kattunge längre men så himla söt ändå.


Igår satt jag ju ute i solen och läste och det syns i fejset idag... jag ser ut som en kräfta..hihi.


Hoppas ni andra har en härlig söndag!!


Kramis!!




Av Victoria - 18 april 2009 20:35

Vi är fortfarande i töva och idag har vi varit ute i solen men tyvärr var det kallt för det blåser isvindar här.

Middan blev grillat igen, kyckling vilket var mycket gott!!


Har inte hänt så mycket  idag, jag satt ute och läste min bok och tittade på Jessica som jobbade, hon var himla flitig ;)

 Tjejerna har cyklat mest hela tiden och tjafsat lite med varann så som tjejer kan vara .


Oj nu kom godisskålen fram så nu måste jag äta lite innan det tar slut,hehe.


Kram och trevlig lördag på er!





Av Victoria - 17 april 2009 16:07

Nu är vi töva (igen), vi ska grilla och det ska bli så himla gott!!!   Första grillningen i år.

Wirva är lycklig för hon och meja är ute och cyklar.

Nu vill magnus ha datorn.


Kram och trevlig helg på er alla!!!









Av Victoria - 16 april 2009 12:56

här kommer bilden på mig som påskärring.... fin va?  hehe..

Wirva var oxå påskkärring =)

hon vill ha med sin fina påskpresent från mormor påbilden (sparkcykeln).


Igår var vi birsta med jobbet och då köpte jag två jackor till Wirva en röd fodrad fleece och en super gullig regnjacka.. wirva kommer att älska den tror jag, hon har inte fått den ännu eftersom hon sovit hos Meja vilket har gått hur bra som helst....honville inte ens prata med mig imorse.


 Efter idag är jag ledig i tre dagar igen.. skönt!


Kram på er nu ska jag steka leverbiff här på jobbet!!



Av Victoria - 15 april 2009 20:48

Jag har inte haft nån lust att blogga på några dar men nu är jag tillbaka.


Påsken var bra även om jag ofta tänkte på vad som hände förra påsken... saknaden efter pappa har varit stor.


Idag  har jag iallafall jobbat och Wirva blev hämtat av jessica och Meja på dagis där hon även ska sova inatt så jag och Nicke har varit på bio och sett Män som hatar kvinnor vilket var en mycket bra film... lite pinsamt var det bara att jag fick sån rethosta under filmen vilket inte precis blev bättre av att jag tänkte på att jag inte fick hosta.


Nu är det greys och sen blir det sängen eftersom jag jobbar imogon oxå, känns lite lyxigt att inte behöva stressa iväg på dagis innan...blir lite sovmorgon.


Kramis!! 


Av Victoria - 11 april 2009 07:19

jag har knäppt jättebra  påskkort på mig och Wirva men jag hittar inte kamerasladden.. blir lite less..


Wirvisen har iallfall fått massor av fina påskpresenter och påskägg , Tack så mycket för dem!!! Hon är jätte glad och har godis för flera veckor fram ;)


Vi är ute och flänger hela helgen så jag hinner nog inte blogga men återkommer på måndag och kanske jag kan visa bilderna då.


Kram på er alla!!



Av Victoria - 8 april 2009 11:12

idag är det skitväder igen .....  jag blir så less för jag vill ha vår nu!!!


Har  iallafall en ledig dag eller ledig  och ledig.....

  jag har redan tvättat två ikeapåsar med tvätt och städat här hemma. Wirva är på dagis till kl. ett de skulle till kyrkan och gå en påskvandring vilket hon tyckte skulle bli kul!

I eftermiddag är det pyssel på öppna som vanligt och idag skulle vi göra påskpyssel :)


Jag har även tonat håret nu på fm i en mellanbrun färg.


Nu ska jag äta lunch (fil och smörgås)


Kramis ::)

Av Victoria - 7 april 2009 18:32

Idag hade jag mitt utvecklingsamatal med min chef och det var ett jätte bra samtal, hon var jätte possitiv :) sa bla att hon tyckte jag hade utvecklats mycket och att jag var glad och possitiv  och tog många egna initiativ, var himlans kul att höra !!!


Wirva har fått tjuvöppnat en påskpresent från sin Nickes morfar och majbritt.. det var en jätte fin tavla!!


Här hemma hos oss åt vi en sååååååå god middag idag, leverbiff  sås potatis och lingonsylt, det gillas av oss alla även av mamma som fick komma hit och äta idag :)


Nu ska jag surfa runt lite och sen är det dax att göra skruttisen klar för sängen innan hon somnar i soffan.. man blir ju liksom trött om man vaknar fem....


Kram på er alla!!!

Ovido - Quiz & Flashcards