Alla inlägg den 5 april 2009

Av Victoria - 5 april 2009 14:56

har vi här idag regn och rusk. jag höll på att frysa ihjäl i min nya jacka:(


Igår hade vi allfall trevligt, åt god mat... fläskfile och potatisgratäng och till efterätt prinsesstårta..mums!!!


Wirva hade med sig ett ombyte och gjorde succe som prinsessa, hon vet hur hon ska få uppmärksamhet ..fniss.

Hon ville även måla naglarna i en snygg?? färg innan vi åkte.


Inatt blev vi väckta av att min mobil som ringde 02.14....det var ett gammalt ex som det tog slut med när jag var sjutton år..haha...undrar just vad han ville efter så många år..... jag sa att jag sov och inte orkade prata.


Jag jobbar eftermiddag idag och kl. fyra ska jag och tjejen jag jobbar hos bort på middag till en tjej som brukar jobba hos oss, hon skulle  laga indisk mat  ;)

 mycket trevligt ska det bli!!


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards