Alla inlägg den 27 april 2009

Av Victoria - 27 april 2009 21:11

shoppingen idag blev en tröja, en klänning och en jacka som jag ska lämna tillbaka  och jätte fina kuddar till stolarna på balkongen ( jag orkar inte fota nåt idag) plus lite småkrafs...


Nu ikväll har jag varit på föräldrarådsmöte vilket var intressant ,Wirva fick  vara hos Sara eftersom Nicke inte är hemma och jag hade helt missat att det va möte.


Imorgon är det jobb för min del och premiärtur med moppen dit, jag är lite nervös faktist.. var ju så länge sen jag körde.. 




Av Victoria - 27 april 2009 08:11

Idag ska jag till birsta och shoppa!! 

 Jag och min kompis Sara ska börja morgonen med en fika på ikea och sen strosa runt lite i birsta, ska bli så mysigt!!


Dessutom småregnar det här så det är en perfekt dag att shoppa på.


Kramis!!


(Emma jag saknar dig oxå!  Jätte mycket!!  Tycker du kan komma hem nu!!!!! )

Ovido - Quiz & Flashcards