Alla inlägg den 4 april 2009

Av Victoria - 4 april 2009 12:05

Wirvisen har en pyjamas som är sååååå söt, de är bebispyjamasmodell men är i hennes storlek, hon tycker själv hon är ganska fin iden ;)

Av Victoria - 4 april 2009 11:49

Igår hade vi myskväll och såg på talang 2009 och Berg flyttar in och oj vad pernilla wahlgren verkar vara en gullig och jordnära tjej, jag  brukar följa hennes blogg faktist.

Kevin satt med oss hela kvällen vilket är ovanligt... vi brukar knappt se honom när han är hos oss men nu har han varit med oss både torsdagkväll och fredagkväll.. han har inte ens startat datorn, kul att han vill va med oss gamlingar som han lär tycka vi är hehe.


Nu sitter jag på jobbet och väntar på min jobbarkollega Annelie som ska komma med mat från Cherry woken på sveavägen..deras mat är sååå god och en portion räker till två så då har jag matlåda till imorgon oxå.


 Wirva ringde precis och höll på att längta ihjäl sig efer mig lillstumpan.. Nicke är förkyld så han är inte så rolig att vara med.. han är precis som i reklamen när killar blir sjuka.. nära döden,hehe.

Tur vi ska på kalas till farmor ikväll så hon kan busa av sig lite där.


Nu ska jag jobba lite (kolla på äntligen hemma..hihi).


Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards