Alla inlägg den 29 april 2009

Av Victoria - 29 april 2009 16:28

Jag har sån tur för nästan varje dag nu förtiden får jag fina blommor av Wirva, nu på eftermiddan var hon faktist ute själv här utanför och plockade.


Tänkte visa er en bild på min nya jacka oxå.


Nu ska här fixas middag!!

 Kram!!

Av Victoria - 29 april 2009 10:58

det är vad jag håller på med nu men bara till kl. ett då jag ska hämta Wirva på dagis, de skulle besöka skolan på förmiddan vilket Wirva längtat till.

På eftermiddan ska vi pyssla på öppna förskolan och sen ska jag åka och köpa den där Didrikssonjackan.


Middan idag blir spagetti och köttfärssås, mamma och Baileys ska äta här och sen ska buskissen stanna här i två dagar, vilket ska bli mysigt förutom att han väcker mig tidigt..


Nu ska jag dammsuga, är faktiskt på städhumör idag så då gäller det att passa på för sånt humör har jag sällan ;)




Ovido - Quiz & Flashcards