Alla inlägg den 28 april 2009

Av Victoria - 28 april 2009 19:54

Eftermiddan för Wirvisen blev lite jobbig, först utanför dagis knäppte jag hjälmen så att huden fastnade..ont ont ont gjorde det,

 sen hemma  låg hon på golvet och sprattlade och ville att jag skulle ta av henne kläderna då fick hon sand i ögonen och lite senare ramlade hon ner ifrån en stol och strax innan läggdax råkade jag riva henne lite med ena nageln på foten, nu sover hon iallfall lillstumpan.


Nicke är och jagar bäver så jag har tvn för mig själv ;)

 Fullt upp med andra ord..... Uggly Betty, Desperate housewife och Chirstine.


Av Victoria - 28 april 2009 10:06

Moppe turen gick bra förutom at jag höll på frysa ihjäl...  jag måste ha en bättre jacka, hittade en didricksson igår men köpte den inte för den va lite dyr men jag tror faktist jag ska unna mig den.. fick ju lön igår och den måste ju spenderas ;)


Det är inte nåt fint väder här idag, det regnade imorse till Wirvas stora glädje så hon kunde använda sin nya regnjacka, hon var sååååå söt iden!!

Jag ska knäppa ett kort på henne i eftermiddag.


Nu ska jag greja lite här på jobbet.


Kramillilkram!!



Ovido - Quiz & Flashcards