Alla inlägg den 30 april 2009

Av Victoria - 30 april 2009 21:59

kameran var visst urladdad upptäckte jag för sent.


Vi har iallafall haft en mysig dag, först var vi på lekparken och sen åkte vi bort  på middag där vi fick tacos (mums)  innan vi gick och tittade på majbrasan vilket Wirva tyckte var spännande, det var även en kör som sjöng in våren och Wirva klappade högt efter varje sång ;)


 Nu ska jag äta chips som Nicke precis kom fram med.

Kramis!!!

Av Victoria - 30 april 2009 10:42

Nu har jag jobbat klart för den här veckan ;) jobbade inatt men är nu ledig!!! Sov dock inte så bra på jobbet så jag är lite trött.


jag hämtar Wirva kl. ett då ska vi till lekparken och ha date med npgra mammor och barn och sen ikväll är vi bortbjudna på middag.

Wirva ska för första gången se en stor majbrasa ikväll.


Ska fota lite under dagen jag har varit lite dålig på det sista tiden, sorry Emma.


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards