Alla inlägg den 19 april 2009

Av Victoria - 19 april 2009 20:22

Vi gick till den där lekparken jag och Wirva (mamma hann inte följa med) 

Jag hade kameran med så jag tänkte bjuda på lite bilder, jag kom bara med på ett litet hörn... på den bilden snurrrar vi runt på en snurrgrej.


Imorgon är det jobbdag för mig men sen på tisdag är jag ledig igen förutom ett möte med chefen kl tre, vi ska göra sommarschemat.


Vi har plockat fram Wirvas cykel nu ikväll, hon har ju redan cyklat en massa men det har varit i Töva på en cykel hon fick låna av dem men imorgon är det äntligen premiärcykling till dagis vilket Wirva har längtat efter LÄNGE =)


Nu ska jag fixa kläder inför morgondagen.


Kramis!!



Av Victoria - 19 april 2009 11:35

Idag blåser det inte så mycket här, Wirva är på söndagskolan nu men efter den ska vi vara ute tänkte jag, det finns en lekpark brevid mamma som vi ska gå till , jag ska försöka få med mamma ut oxå  =) 

jag ska även passa på att gosa lite med baileys  som växer så det knackar.. han är inte nån liten kattunge längre men så himla söt ändå.


Igår satt jag ju ute i solen och läste och det syns i fejset idag... jag ser ut som en kräfta..hihi.


Hoppas ni andra har en härlig söndag!!


Kramis!!




Ovido - Quiz & Flashcards