Alla inlägg under februari 2009

Av Victoria - 14 februari 2009 08:16

Puss till alla mina nära och kära idag =)


Wirva ska på kalas snart (kl. 11) till Leo så hon är lite pirrig,

 själv är jag skittrött idag för Nicke har snarkat massor inatt... jag sover ju så himla lätt så jag vaknar av hans snarkningar.. är lite jobbigt faktist.


Ikväll ska vi till våra goa vänner i töva , det är så mysigt att vara där på helgen=)


Nu ska vi slå in paket.


Puss och kram!!



Av Victoria - 13 februari 2009 14:15

Nu har jag och Wirva precis kommit hem från Birsta,

 vi var där med min svärmor och shoppade lite presenter till Nicke.. jag har köpt ett par skitsnygga jeans som jag hoppas han gillar:) 


Ikväll ska vi äta smaskigt, potatisgratäng , tjälknöl och rosepepparsås... det är såååå gott!!   som efterätt har Nicke beställt cheesecake så det ska han oxå få.

 Just nu sitter Wirva och gör alla hjärtans dag presenter, vi har köpt ståltråd som hon trär pärlor på som vi sen ska forma till hjärtan... kommer nog bli fint.



Kram och trevlig helg!!!


Av Victoria - 13 februari 2009 08:26

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min syster, wirvas moster och min sambo Nicke, Wirvas pappas  FÖDELSEDAG!!!


Hurra hurra för dem idag!!!!


Stor puss till dig moster från din  Wirvaskrutt och syster vi firar dig nästa helg med pompa och ståt =)

Av Victoria - 12 februari 2009 08:08

Nu är jag lessssssss på att det är så kallt..... minus 19 grader har vi idag :(

Jag vill ha sommar!!!!!!


Wirva var iallafall super lycklig när vi gick till dagis  eftersom hon hade en ryggsäck med gympakläder med sig till gympan de ska ha femårsgruppen, hon sa till mig på vägen.. mamma nu tror nog alla som ser mig att jag är en skolflicka, hihi.. söt ungen min. 


jag ska hämta henne klockan tolv för då ska vi åka till min kompis Anna och hälsa på vilket ska bli roligt...var jätte länge sen vi sågs, jag ska även kolla in hennes  nya kille, hehe..


Nu ska jag greja lite här hemma , bädda sängar, plocka tvätta m.m


Ha en bra dag  mina vänner!!


Kram Victoria

Av Victoria - 11 februari 2009 18:32

Jag hittade kvittot till wirvas tröjor så det gick bra att ta bort larmet.. lite konstigt var det för det pep när jag gick in på H&M men inte när jag gick ut igår.. 


Nu i eftermiddag har jag och Wirva varit på öppna förskolan igen, idag var det alla hjärtans dag pyssel som var på schemat och det gillades skarpt av Wirva :)


Så här fin har Wirva varit idag i sina nya kläder, tack mormor!!


Nu ska jag jag städa lite.


Kramis!!

Av Victoria - 11 februari 2009 08:45

Idag har jag date med jessica (om hennes bil startar i kylan är -21gr....brrr) vi ska till birsta (igen) hon ska lämna tillbaka ett par byxor och sen ska vi mysa runt lite :)


Igår köpte jag ett par baströjor till wirva på H&M och imorse när wirva packade upp allt så var larmet kvar på dessa tröjor.... skumt.. jag hoppas jag hittar kvittot.


Imorse var jag en snäll mamma, hihi.. Wiva fick åka pulka till dagis och det är uppför hela vägen, var lite jobbigt men blev ju som träning för mig och det är ju aldrig fel.


Nä nu ska jag blåsa håret.


Ha de bäst!!


Kram Victoria


Av Victoria - 10 februari 2009 20:30

Nu är jag hemma igen efter en mysig shopping kväll i birsta.

Jag köpte mig ett par jeans och ett laptopbord, Wirva fick fina kläder av mormor och vi åt go middag på ikearesturangen plus att vi köpte presenter oxå förstås men vad kan jag inte skriva här :)


När vi var på Åhlens höll Wirva på att skratta ihjäl sig åt sin klantiga mamma ( snart skäms hon väll istället, hihih) jag kollade på några låtsas tulpaner de hade och lyckades riva ut alla på golvet..  inte ovanligt när det gäller mig att göra sånt..hehe..


Nu ska vi snart kolla på nån film  så jag ska skynda mig att kolla lite blogs.


Kram och go natt!!





Av Victoria - 10 februari 2009 10:08

Hip hip hurra för Emma skrutten idag!!!

 Vi saknar dig massor!


kram och puss till dig!

Ovido - Quiz & Flashcards