Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Victoria - 26 februari 2009 19:10

Jag har glömt berätta att jag bokat en tid för Wirva på bvc nästa torsdag, de skulle även ta femårskontrollen då och en vaccinationspruta..

wirva jublade inte precis när jag berättade...

 vi får se då om de hittar nån diabetes oxå... huvva huvva....


Jag fryser som bara den och känner mig hängig.....hoppas hoppas jag inte håller på bli sjuk :(    blir en tidig kväll för mig.


Nu ska jag borsta små söta tänder  (wirva är jätte duktig på gapa efter att vi var hos tandläkaren)

Ha en bra kväll!!


Kram på er alla!!


Stort grattis till therese som fått en liten son idag!!

Av Victoria - 26 februari 2009 17:55

Ja det är till 4-5 personer, igår åt vi 3 vuxna och tre barn av en sån, jag tänkte det kan vara bra med lite matlådor för Emma och Rickard..;)


kramis!!


Av Victoria - 26 februari 2009 14:46

igår var det typ vår här och idag vaknar man upp tllvärsta snöblasket.. hoppas det blir bättre imorgon eftersom Zara och Linus gifter sig utomhus.


jag är riktigt nöjd med klänningen jag köpt inför bröllopet den är svart i botten med blommor på och trevlig modell på... kanske jag ska knäppa ett kort på den om jag orkar..:)


 Dagens middagtips till Emma blir..tadaaaa...


skräpmat!!! Mohaaa..


Vi ska dock äta köttbullar , potatis och brunsås

jag orkar inte gå ut och handla så det var vad som gick att skrapa ihop.


Nu ska jag pyssla lite med wirvisen.


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards