Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Victoria - 3 februari 2009 09:46

Ibland önskar jag at jag oxå var fem år och kunde bli nerbäddat i en vagn när det är svinkallt ute =)


Wirva var jätte duktig hos tandläkaren och hade inga hål...

 hade så fina rena tänder... skönt att hon sa så eftersom det händer att Wirva somnar ifrån tandborstningen på kvällen.. hon är ju så kvällstrött så ibland hinns det inte med innan hon somnar..


Nu väntar mina dagliga sysslor..disk, tvätt och städ....SÅ roligt!!

Av Victoria - 3 februari 2009 07:24

Minus 16.3..brrr och jag och wirva måste ge oss ut strax för hon ska till tandläkaren.

Wirva har ju längtat och längtat men idag  har hon inte alls nån lust längre att gå dit, men jag har lovat henne att köpa nån grej på ica efter, det finns ju lite leksaker där iallfall.. en liten muta, hihi.


Nu sa vi borsta tänderna!

Kram och trevlig tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards