Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Victoria - 5 februari 2009 19:49

Jag och jessica hade en jätte mysigt dag i birsta, tyvärr gick tiden alldeles för fort bara =)


Här hemma blev det sen hemlagade hamburgare..eller hemlagade... jag stekte dem själv, hehe.. blev ingen "skräp" mat iallafall.


Wirva har precis somnat och hon ville absolut somna med flätor så att håret skulle vara lockigt imorgon... jag kommer ihåg när jag själv sov med flätor vilket inte alltid var så bekvämt men vill man va fin ....


Nu ska jag ligga på min spikmatta en stund.. skönt!!


Kram på er!!

Av Victoria - 5 februari 2009 09:38

Hej


Idag har jag date med jessica, vi ska till Birsta och strosa runt utan barn... ska bli så mysigt!!!


igår såg vi  Seven Pounds med Will Smith den var sådär.. lite skum..

men värd att se iallfall.


Hoppas ni får en bra dag ni andra.


Kram Victoria


Ovido - Quiz & Flashcards