Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Victoria - 24 februari 2009 22:08

Jag är lite (mycket) orolig  att Wirva har fått diabetes.. får nästan panik när jag tänker på det...


Imorgon bitti ska jag försöka få henne att kissa i en burk, har försökt tidigare men hon vägrar... har stickor som man kollar med men jag vill inte stressa upp henne så hon blir rädd.

Nicke har ju diabetes och han har ärvt det från sin pappa... han (Nicke) tror inte att hon har det han ser inga tecken på det men hon dricker mer nuförtiden och kissar mer tycker jag....  hoppas hoppas att han har rätt.


Idag tänker jag försöka somna tidigt så det är bäst jag lägger mig nu.


Sov gott!



Av Victoria - 24 februari 2009 13:08

Undrar just om jag blir bjuden och VAD ska jag isåfall ha på mig..hehe..




Av Victoria - 24 februari 2009 08:40

Det ska vi väll smaska på idag?

Vi ska till svärmor ikväll och få semlor...nice nice!!


Imorse vaknade skruttfian 04.45..gäsp, då var hon kissnödig och kunde sen inte somna om.


Emma dagens middagtips är ....


Dolmio pasta sås smak grädde och parmensan ( är mycket god)

köttfärs ( stek och blanda i såsen, hehe)

och spagetti och till det äter vi en god sallad...:)


Puss på er och ha en bra måndag och glöm inte äta  en semla!! (eller två)



Ovido - Quiz & Flashcards