Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Victoria - 10 februari 2009 20:30

Nu är jag hemma igen efter en mysig shopping kväll i birsta.

Jag köpte mig ett par jeans och ett laptopbord, Wirva fick fina kläder av mormor och vi åt go middag på ikearesturangen plus att vi köpte presenter oxå förstås men vad kan jag inte skriva här :)


När vi var på Åhlens höll Wirva på att skratta ihjäl sig åt sin klantiga mamma ( snart skäms hon väll istället, hihih) jag kollade på några låtsas tulpaner de hade och lyckades riva ut alla på golvet..  inte ovanligt när det gäller mig att göra sånt..hehe..


Nu ska vi snart kolla på nån film  så jag ska skynda mig att kolla lite blogs.


Kram och go natt!!





Av Victoria - 10 februari 2009 10:08

Hip hip hurra för Emma skrutten idag!!!

 Vi saknar dig massor!


kram och puss till dig!

Av Victoria - 10 februari 2009 07:56

Bilen är fixad=)

Skönt och det blev inte så våldsamt dyrt heller bara att hoppas att den håller nu.


Jag har lite bilder från igår på andra datorn som jag tänkte visa men där sitter Wirva och spelar så det får bli senare idag.


Idag ska jag och Wirva träffa hennes kompis på eftermiddan och gå på öppna förskolan och ikväll ska vi till Birsta med mamma (mormor) och handla lite presents till alla födelsedagar,

 jag ska även titta på ett laptopbord på Ikea,

nån som har sånt tro... jag får skit ont i ryggen när jag sitter i soffan och håller på med datorn... det går ju  att gömma bordet bakom fåtöljen när jag inte använder det .


Nu ska jag ge min trollunge lite gröt.


Kram och trevlig dag!!



Ovido - Quiz & Flashcards