Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Victoria - 19 februari 2009 19:42

Oj vilken gosig Kisse (Baileys)  mamma har skaffat, jag måste erkänna att jag blir grymt sugen på en katt jag oxå men tyvärr är Nicke inte alls sugen:(


Wirva  ville inte följa med oss hem så hon blev kvar hos mormor vilket betyder sovmorgon för min del imorgonbitti... jihaaaaa!!!


Nu ska jag kolla runt hos lite bloggar och sen sega lite i soffan.


Idag åt vi min favvo middag.... Pölsa, det är så gott!!

 När vi var små fick alltid önska middag på vår födelsedag och till mina systrar stora sorg blev det pölsa på min.


Kram och sov så gott!






Av Victoria - 19 februari 2009 09:13

Jag är kär!!! är just nu kattvakt åt mammas lilla söta Baileys... han är så såååå söt!!!

 Har inte tid att blogga för jag måste gosa, hihi.


puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards