Alla inlägg den 27 februari 2009

Av Victoria - 27 februari 2009 16:51

Wirvas dagis hade planeringsdag idag så hon har varit hemma med mig  men hon har varit himla duktig eftersom jag är sjuk..

 hon har gjort konster för mig, klätt sig fin.... det som har varit jobbig är ju att hon pratar och pratat och pratar.... så vila är inte det lättaste..


Jag kan inte gå på bröllopet ikväll (snyft)  för jag är riktigt hängig, hade hög feber tidigare och väldigt ont i halsen.... misstänker att det kan vara halsfluss som spökar..


Nicke håller på att laga middag nu... wokade scampiräkor med nudlar och grönsaker.


Ha en bra fredag!


Kramis!!

Av Victoria - 27 februari 2009 08:00

Jag mår inte bra alls har ont i halsen och har feber...snyft..


Nu ska jag dricka lite tee och äta  alvedonisar och hoppas på ett mirakel..



Ovido - Quiz & Flashcards