Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Semla:)

Av Victoria - 24 februari 2009 08:40

Det ska vi väll smaska på idag?

Vi ska till svärmor ikväll och få semlor...nice nice!!


Imorse vaknade skruttfian 04.45..gäsp, då var hon kissnödig och kunde sen inte somna om.


Emma dagens middagtips är ....


Dolmio pasta sås smak grädde och parmensan ( är mycket god)

köttfärs ( stek och blanda i såsen, hehe)

och spagetti och till det äter vi en god sallad...:)


Puss på er och ha en bra måndag och glöm inte äta  en semla!! (eller två)



 
 
Ingen bild

Kattis

24 februari 2009 09:56

Jaa; i dag ska det frossas. Vi slår till med bruna bönor och stekt fläsk och som kronan på verket en färsk semla¨:) Ha en härlig dag för det ska vi ha i solskenet. Kramar

 
Ingen bild

mormor

24 februari 2009 11:24

Själv ska jag äta bruna bönor, kramar

 
Ingen bild

MJ

24 februari 2009 13:14

Hej!
Fick värsta städ-rycket när jag hade pratat med dig. Har städat ur förråd, köksskåp och annat och har nu typ 1000 soppåsar i hallen.
Känner mig sjukt duktig. Har sprungit mellan köket och datorn för att även försöka jobba lite:-) Känner mig värd en semla (utan grädde, det är inte så gott tycker jag) nu, hoppas min man köper hem
det till mig.

Puss på dig och Wirva

 
Ingen bild

ema

24 februari 2009 16:05

oh det lät gott! jag tror att fler än jag kommer ha nytta av dina middagstips =)
och ja, jag är övertygad om att du blir bjuden på kronprinsessans bröllop så börja planera outfit redan nu!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards