Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Victoria - 31 augusti 2010 19:35

Idag var det dax..

 Wirva har fått sin första mycket efterlängtade läxa.

Matte var det och hon klarade av den snabbt och utan problem.

Lite suddig bild..  


Nu ska jag ta fram alla räkningar...Blääää..



Av Victoria - 31 augusti 2010 12:40

alltså tvättar och städar jag..  

Har rensar bort en massa krafsgrejer från Wirvas rum något som inte går att göra när hon är hemma för hon vill behålla allt.

 

Jag hämtar henne två idag tillsammans med våra gamla grannar .. hon kommer bli super stolt att få visa sin skola tror jag.


Nicke är oxå hemma idag.. han ska tillbaka till sjukhuset två och försöka få bort resterna av metallbiten det fick inte bort allt igår för det gjorde så himla ont för honom.


På fredag ska jag och Wirva åka till Matfors och sova över hos Anna.. ska bli så himla mysigt!!


Nu ska jag fixa håret och gå och handla fika till våra gäster.


Krya på er alla mina nära som är förkylda.. kom inte hit och smitta mig   

Ovido - Quiz & Flashcards