Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Victoria - 5 augusti 2010 08:55

Idag skiner solen igen.. härligt efter regnvädret som var igår.

    

Jag älskar Wirvas fina regnjacka så det är iallfall något possitivt vid regn .. att hon kan använda den.


Idag ska vi åka till Norra berget med våra gamla grannar vilket ska bli mysigt.


Gårdagen spenderade vi i Birsta med alla andra plus Wirvas farmor, vi åt lunch på IKEA vilket ibland är så billigt så man nästan svimmar, 64 kronor för oss tre    och då var det även efterrätt (chokladmousse såklart).


Wirva köpte en Hanna Montana affisch till sitt rum och jag köpte bara massa nödvändigt på ÖB ( såpa, tvål m.m)


Idag klev jag upp tidigt, före åtta vilket inte är så vanligt nu..... jag har tvätt tid nu på morgonen och häromdan var det en tant som hade snott min tid eftersom  jag inte började tvätta på en gång när den började.. tydligen får man sno tiden om det har gått en timme.


Ha en bra dag!!





Ovido - Quiz & Flashcards