Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Victoria - 26 augusti 2010 11:41

Ska jag äntligen ta mig tid att blogga lite från stockholm.


På torsdag så var vi ju hos Liza där det bjöds på en mycket delikat lax och god dryck.

Wirva och Leah blev väldigt förtjust i varandra.

Tyvärr missade jag att fota Liza och Jonas..  knäppte däremot massa kort på Leah :)

    Sötnosar!


På fredan hade vi en liten shoppingtur och träffade även min Kusin Herman vilket var trevligt.

Nu ser vi framemot att Liza och co kommer till sundsvall så vi kan bjuda tillbaka!


På kvällen åkte vi till Linda och Daniel där vi oxå blev bjudna på good mat!

Grillat med mumsiga tillbehör.

           


  


Jätte mysig kväll hade vi och vädret var så bra att vi kunde sitta ute hela kvällen.

Hoppas vi ses snart igen!


På lördan var det äntligen dax för Gröna Lund!!

Tre söta tjejer på färjan över.


Wirva kunde äntligen åka den här gungkarusellen.. du ser henne  rakt upp nu.

Hon har längtat efter att få åka den men har varit för kort men nu gick det.


Tyvärr var det väldigt mycket folk  där vilket ju förstör en del att få stå i kö läääänge till karusllerna.

Wirva var iallafall nöjd med dagen!!


På kvällen gick vi på en mysig resturang som jag glömt namnet på och sen segade vi hemma hos Emma och Rickard och kollade på film (jag somnade såklart)


Vi hade det super mysigt under våra dagar i storstan!        


Såg en del (B) kändisar oxå och sånt gillar ju jag   

Sanna Bråding, Peter Swartling och Färjan Håkan.


Nu är det jobb för mig i flera dagar i rad.. ..


Puss!!

     


Ovido - Quiz & Flashcards