Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Victoria - 29 augusti 2010 19:51

Är det jobb jobb jobb för mig.. Jag är ledig en dag på nio dagar... inte precis vad jag är van vid.

Vi har gjort lite byten så jag blir ledig när Wirva fyller år istället vilket ju blir kanon för det är mycket viktigt att fylla sju år..:)'

När Kevin fyllde sju år fick han en  orm (Anders Eriksson hette han)..  Wirva kommer inte få det men ngt hon önskar mycket är en egen kniv att ha i skogen med Nicke .. får se vad vi köper.


Igår var Nicke och Wirva till läkaren med Nickes öga.. han har lyckats få en metallbit där som har bränt fast..   de kunde ej göra så mycket utan imorgon ska han till sjukhuset och borra    bort den.. kan ju tänka mig hur ont det kommer göra.. stackarn.


Jag har jätte ont i ryggen..( jobbet..?? )

Ska nog lägga mig på spikmattan tror jag, Nicke är i garaget och grejar med sin nya (jätteskruttiga fula) jakt bil men när han kommer i ska vi kolla på lite True blood vilket är sååå bra.


Pusss!!






Ovido - Quiz & Flashcards