Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Victoria - 9 augusti 2010 15:26

Usch vad man blir deppig av regn.. iallafall jag blir det.


Jag och Wirva är hemma och latar oss , vi har försökt pyssla lite men det slutade med att Wirva låg i kökssoffan och grät och tyckte att jag hade förstört pysslet...

Vi gjorde tryck på en tygnecissär,  en figur blev bara kladd och det var jag som hade kommit med iden att göra just den.

Vi blev dock vänner ganska fort och jag fick den fina? necissären..


När Nicke kommer hem ska vi äta rester från igår ( mumsifillibaba) och sen ska vi skjutsa Wirva till Töva där hon ska sova  inatt och sen ska jag på jobbet.. det kanske är därför jag känner mig deppig oxå kom jag på..


Jag hoppas verkligen det inte är sånt här väder när vi ska till stockholm.. inte så kul att gå på Grönan i spöregn.. enda posstiva är isåfall att det lär va lite folk ..:)


Nu ska jag packa min jobbväska.


Kram!!




Ovido - Quiz & Flashcards