Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Victoria - 8 augusti 2010 17:53

Nu var det några dagar sen jag bloggade men det är bara för att vi har haft så fullt upp   


Vi har hunnit vara på Norra berget.

Wirva gick tidsvandringen ännu en gång och den här gången följde även jag med.

  

Jag fick dock inte ha några såna här snygga kläder.


Vi har varit på pallviken med Jessica och kidsen, härligt var det även om jag tycker sanden som hänger med hem är lite jobbig..


Varit på middag hos Zara och Linus där även Linda N, Sara och Rolf och Linda (systeryster) och Daniel var med.

Super trevligt var det!! 

Jag glömde tyvärr helt bort att fota den kvällen.



Och vi har även varit på Furuvik!!

Super mysig dag hade vi där och Wirvisen var på sitt bästa humör hela dan.

Gillar den här  bilden!! Ni skulle hört henne när kamelen nafsade på henne.

Hon får stå ut med mycket bara för att jag ska fota.. hehe.

  

  

    

Den här gorillan (eller vad det var) spexade och hade sig.


Hon är så söt!!!


    


Idag har vi haft en tråkig hemma dag, jag har tvättat tomt i tvättkorgarna och städat här hemma, Wirva har kollat på familjen annorlunda och pysslat lite.

Nicke och Igor har varit på jaktmöte.

 Nu håller han på att göra en god (tror jag iallafall) middag- älgkött, klyftisar, stekta champinjoner i vitlök och basilika smör.


Imorgon börjar jag jobba igen.. börjar lite lugnt( förhoppningsvis)  med nätter den här veckan så är det finväder kan jag bada ändå.


Nu ska jag duka!

Ovido - Quiz & Flashcards