Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Victoria - 10 augusti 2010 12:29

Då var första natten av fem avklarad på jobbet... gick ju bra det.


Wirva har sovit i töva så jag väntar henne hem snart.. känns lite konstigt att vara helt själv hemma ..var superlänge sen jag var det ( är ganska skönt faktist).


Har inte så mycket planer för dagen ännu, funderar på att byta gardiner i vardagsrummet.. om jag orkar.. känner mig alltid lite seg efter att ha jobbat natt även om vi har sovande jour.


Längtar mycket till nästa torsdag då jag och Wirva åker till stockholm!!

Ska bli så himla mysigt.


Funderar på om jag ska cykla till jobbet ikväll.... får ju så ont i baken bara..


Update

.. provade precis lite kläder och jaaa det blir en cykletur till jobbet..  


Nu kommer strax Wirva hem (kl är två) och då ska vi ta en cykeltur och handla frukt m.m


Pussss  





Ovido - Quiz & Flashcards