Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Victoria - 2 augusti 2010 08:35

I lördags eftermiddag kom vi hem igen efter vår mysiga resa till Norrbyskär!


Jag ska visa lite bilder från några av dagarna, det kommer fler senare när jag lagt in resten av dem.


  

 Så söööt i flytväst tycker jag!!

Wirva gillar att åka båt mycket!! Jag oxå för den delen.


Det finns en linbana som går över en gångväg..läskig men rolig.. kan tillägga att jag inte vågade åka..


  


 I onsdags hade vi kanon väder så då svalkade vi oss med lite vattenkrig.  


 Martin och Lucas.



Kicki och Leif.

   

Min syster Frida.


   Lina


  

   Elodie Wirva och Tilde.


Jag lägger in fler kort under dan.

Vi hade en mysig resa och himla tur med vädret för enlig prognoserna inna vi åkte skulle det bli regn hela tiden men vi hade fina dagar.



Ovido - Quiz & Flashcards