Alla inlägg den 21 december 2009

Av Victoria - 21 december 2009 10:18

Shit vad det har snöat.. för min del får det gärna sluta nu.


Igårkväll var vi ju bortbjudna på middag till Alexandra och Tomas och där fick vi något som vi alla i vår familj älskar..Kroppkakor!!

Jag åt så jag fick ont i magen för det var så gott.    

och inte nog med det.. sen kom det fram en smaskig blåbärspaj som jag ju var tvungen att smaka oxå..  

   Vi var riktigt mätta sen kan man lugnt  säga. ..:)


Idag jobbar jag igen men sen är jag ledig till måndan efter jul..  vilket ska bli så skönt!! 


Jag har köpt barnfluor skölj till Wirva som hon först inte vågade testa för den luktade så starkt men nu sköljer hon för glatta livet vilket känns så bra!!

   så en sån flaska ska vi alltid ha hemma..

 nuförtiden kommer det ju ingen fluortant till skolan som när jag var liten..  man fick skölja  runt det i munnen så man fick ont i käkarna kommer jag ihåg..   



Nu ska jag jobba lite.

Kramis  



Ovido - Quiz & Flashcards